L'impurtante cursu di a custruzzione di u doppiu ciclu internaziunale è domesticu di l'ecunumia di a Cina

U core di u 14th Pianu Quinquennale hè una nova tappa di sviluppu, un novu cuncettu di sviluppu è l'accelerazione di a custruzzione di un mudellu di sviluppu duppiu ciclu.L'evoluzione accelerata di cambiamenti prufondi invisibili in un seculu è u periodu criticu di l'ascesa di a nazione cinese determinanu chì duvemu equilibrà u sviluppu è a sicurità, è ottene un sviluppu coordinatu di qualità, struttura, scala, rapidità, efficienza è sicurità.Dunque, duvemu accelerà a custruzzione di un novu mudellu di sviluppu cù u ciculu principalu domesticu cum'è u corpu principale è i ciculi doppiu internaziunali è domestici chì rinforzanu l'altri.Avemu da prumove u sviluppu di alta qualità cum'è u tema, approfondisce a riforma strutturale di l'offerta cum'è u compitu principale, piglià l'autosufficienza è l'automigliuramentu in a scienza è a tecnulugia cum'è u sustegnu strategicu per u sviluppu naziunale, è espansione a dumanda domestica cum'è a basa strategica. .

Novu mudellu di sviluppu binariu di pensamentu strategicu, cumprese parechje grandi connotation core:

1. U novu mudellu di strategia di sviluppu di strategia mutivu binari hè à compie u scopu mudernizzazzioni sucialistu, più approfondisce è ogni tipu di pianu d'azzione in u novu periodu cum'è un sanu, più aghjustà è optimize vari mossa strategica, in ordine di furmari un novu strategia di più conducente à u sviluppu di a produtividade.

2. A chjave strategica di a strategia di u mudellu di sviluppu dual-ciclu rializeghja u sviluppu di l'innuvazione guidata di l'ecunumia di China sottu a guida di l'innuvazione scientifica è tecnologica.

3. A basa strategica di a strategia di u mudellu di sviluppu dual-ciclu novu hè "circulazione unimpeded di l'ecunumia naziunale" è a realizazione di un altu livellu di equilibriu dinamica.

4. Expanding dumanda domestica hè a basa strategica di a strategia di doppia circulazione mudellu di sviluppu novu.

5. A direzzione strategica di a nova strategia di mudellu di sviluppu di u ciculu duale hè di approfondisce a riforma strutturale di l'offerta.

6. U sustegnu strategicu di a strategia di u mudellu di sviluppu dual-ciclu novu hè un novu sviluppu suciale guidatu da l'iniziativa Belt and Road cù un livellu più altu di apertura è cuntribuzione cumuna, guvernanza cumuna è benefici spartuti.A forza motrice strategica di a strategia di u mudellu di sviluppu duale-ciclu hè di approfondisce a riforma.U scopu strategicu di a strategia di dual-ciclu novu mudellu di Sviluppu hè di custruisce una ecunumia muderna in una manera all-round.

U novu mudellu di u sviluppu duale-ciclu hè ancu un risultatu endogenu di u sviluppu ecunomicu di a Cina in un stadiu specificu.Da u puntu di vista di l'evoluzione di a relazione trà l'esportazione netta, u cunsumu è l'impieghi, quandu l'ecunumia di un paese hè in u stadiu di sviluppu di a dumanda domestica insufficiente, l'esportazione netta è u cunsumu ùn custituiscenu micca una relazione di cumpetizione di fattori, ma ponu purtà un aumentu netu di pruduzzione, cusì guidà l'impieghi.Ma quandu a dumanda domestica aumenta, i dui ponu trasfurmà in a cumpetizione per i fatturi di produzzione, è l'aumentu di a pruduzzione da l'esportazioni nette pò esse compensatu da una cuntrazione di a pruduzzione domestica di beni di cunsumu, per quessa micca necessariamente spinta l'impieghi.Basatu nantu à i dati di u pannellu pruvinciali di a China da 1992 à 2017, u studiu empirico trova chì prima di u 2012, ogni 1 percentualità di crescita di l'esportazione netta porta à un incrementu significativu di l'impieghi non agriculi di 0,05 punti percentuali;Ma da tandu, l'impattu hè diventatu negativu: un aumentu di 1 puntu percentuale in l'espurtazioni netti riduce l'impieghi non agriculi di 0,02 punti percentuali.Ulteriore analisi empirica mostra chì ùn ci hè micca un effettu di crowding-out significativu di l'esportazione netta nantu à u cunsumu domesticu prima di u 2012, ma dopu, ogni incrementu di 1 puntu percentuale in l'esportazione netta riduce u cunsumu di 0,03 punti percentuali.

Sta cunclusione ci hà ricurdatu chì a Cina hà da i fatturi putenziali di a dumanda aggregata hè insufficiente per sustene u stadiu attuale per superà l'ultimi, in questu cuntestu, a circulazione è a relazione trà u ciclu internu hè cumplementarii à a cumpetizione di u passatu, apprupriatu à riduce a dipendenza da u ciclu esternu ùn hè micca solu l'inversu indottu da fatturi esterni, cum'è a mundialisazione, ma ancu u risultatu inevitabbile di i fatturi di u cambiamentu di u mudellu di supply and demand in China.


Tempu di post: 27-May-2022