Chengyide Environmental Protection Technology Co., Ltd. hà passatu cù successu a certificazione GRS standard di riciclamentu globale

U 15 dicembre 2017, Wuxi Chengyide Environmental Protection Technology Co., Ltd hà ricivutu u certificatu GRS (Global Recycling Standard), chì marca chì a fibra chimica prodotta da a prutezzione ambientale di ChengYide hè stata "pruduzzione verde" u passaghju glubale, qualificata per a trasfurmazioni di plastica. di tessili di fibra riciclata, è ponu furnisce i clienti cù tag GRS ricunnisciuti in u mondu.

A certificazione GRS, hè u standard mundiale di riciclamentu di tessili è vestiti, hè l'organismu internaziunale di certificazione di l'Unione di Gestione Ambientale (CU) sviluppatu per a creazione di standard di verificazione di fibre rinnovabili.In più di standardizà a fonte di materie prime, u standard di verificazione standardizza ancu u trattamentu di l'acqua residuale è l'usu chimicu in u prucessu di produzzione.U sistema di validazione GRS hè basatu annantu à l'integrità è include validazione è auditu di i fabricatori di a catena di fornitura nantu à u riciclamentu di i prudutti / ingredienti di riciclamentu, u cuntrollu di a catena di custodia, a responsabilità sociale è e norme ambientali, è l'applicazione di restrizioni chimiche.L'imprese anu da risponde à questi requisiti per ottene u certificatu attraversu a certificazione.Dopu avè passatu a verificazione, CU farà ancu un auditu annuale per assicurà l'obiettività è l'equità di tuttu u sistema di verificazione.

Attualmente, cù a migliione di a cuscenza di u publicu à a prutezzione di l'ambiente, più è più imprese downstream sceglienu fibre riciclate riciclate è riutilizate cum'è materie prime per pruduce prudutti "verdi" cum'è vestiti, sacchetti, scarpi è cappelli, chì sò favuriti da i clienti in Europa. è i paesi americani, è questu hè ancu in linea cù u cuncettu di "sviluppu verde" favuritu da Chengyide Environment Protection.In May 2017, Chengyide Environment Protection hà dumandatu a certificazione GRS.Dopu à quasi sei mesi di sforzi, a cumpagnia hà finalmente passatu l'auditu in situ di CU, è hà passatu cù successu a licenza di certificazione GRS u 22 di nuvembre. L'acquistu di certificatu GRS, da una banda, permette à l'imprese avè l'uppurtunità di esse incluse. in a lista di acquisti di i cumpratori internaziunali è di l'imprese famose in u mondu, chì hè un passu solidu versu l'internazionalizazione di l'imprese;Per d 'altra banda, aumenta ancu a competitività di u mercatu di i prudutti di l'impresa è rafforza a marca di l'impresa.

Dopu à quattru anni di sforzi, Cheng yi DE i prudutti di fibre chimichi ambientali sò stati in l'industria di fibre chimiche hà una certa reputazione, in qualità, rispunsabilità suciale, gestione ambientale è cuntrollu chimicu ecc dimustratu una forte cumpetitività, a cumpagnia attraversu GRS autentificazione standard di ricuperazione glubale, uttene u certificatu, hè u ricunniscenza di u livellu di gestione di a produzzione è di l'operazione di a cumpagnia, Per u futuru di a cumpagnia "esce" per stabilisce una basa solida.


Tempu di post: 27-May-2022